
№
|
Тема уроку
|
pr. |
rozrob. |
||
1
|
ВСТУП. Що вивчає історія
|
||||
2
|
Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ( 4 години) Календарний та історичний час. Підрахунок
історичного часу
|
||||
3
|
Культурні епохи
європейської історії Історія України на шкалі часу.
|
||||
4
|
Практична робота: Відлік часу в історії, робота зі шкалою часу.
|
||||
5
|
Узагальнення. Тематичний
контроль
|
||||
Тема 2. ДЕ
ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ( 6 годин)
|
|||||
6
|
Географічний та
історичний простір. Робота з історичною картою.
|
||||
7
|
Україна на картах
(мапах) упродовж історії. Територіальні межі (кордони) та їх зміни( з ІХ-ХVIIIст)
|
||||
8
|
Терени творення
нової України. Держава Україна та її сусіди.
|
||||
9
|
Історико-географічні
регіони України та їх особливості.
|
||||
10
|
Практична
робота: Територіальне
розташування та історичне походження рідного міста/села.
|
||||
11
|
Узагальнення. Тематичний
контроль
|
||||
Тема 3. ДЖЕРЕЛА
ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ(5 годин )
|
|||||
12
|
Історичні джерела
та їх різновиди. Виявлення та збереження історичних джерел. Потреба залучення
різних джерел для відображення повноти історії
|
||||
13
|
Робота з
історичними джерелами. Залучення різних джерел для достовірного відображення
минулого.
|
||||
14
|
Критичне
ставлення до джерельних відомостей.
Практична робота: Інформація про минуле з візуальних
джерел(сімейного фотоальбому, зображень пам’яток історії тощо)
|
||||
15
|
Місця, де зберігають історичні джерела.
|
||||
16
|
Узагальнення. Тематичний
контроль
|
||||
Тема 4. ІСТОРІЯ
УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ(7 годин)
|
|||||
17
|
Пам’ятки історії
як джерело історико-культурної інформації
|
||||
18
|
Пам’ятник як
витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу.
|
||||
19
|
Робота з
візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію
України: княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький;
|
||||
20
|
Робота з
візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію
України. Козацька Україна: Богдан Хмельницький.
|
||||
21
|
Робота з
візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію
України. Новітня Україна: на шляху до державної незалежності
|
||||
22
|
Практична робота: Розповідь
про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на
вибір)
|
||||
23
|
Узагальнення. Тематичний
контроль
|
||||
Тема 5.
ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ (5 годин)
|
|||||
24
|
Головні цілі
пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа,
історичне дослідження.
|
||||
25
|
Історичні праці
про Україну та їхні автори: руські літописи («Повість минулих літ» літописця
Нестора) та козацькі (Літопис Самійла Величка)
|
||||
26
|
Історичні праці
ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського. Художні
твори про минуле України
|
||||
27
|
Практична робота: Повідомлення міні – дослідження з історії
своєї родини з історії родини, використовуючи відомості з різних
доступних джерел
|
||||
28
|
Узагальнення. Тематичний
контроль
|
||||
Тема 6. УСЕ МАЄ
МИНУЛЕ(7 годин)
|
|||||
29
|
Праця і
господарство: колись і сьогодні. Від натурального до ринкового господарства.
Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки
|
||||
30
|
Місто та село. Заняття
та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер.
|
||||
31
|
Практичне заняття: Міні-проект(на
вибір) про харчування людей у минулому; про родинні традиції та свята; про
одяг людини в минулому.
|
||||
32
|
Наука та
освіта. Школи й університети на українських теренах.
|
||||
33
|
Турбота про
здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час
|
||||
34
|
Узагальнення. Тематичний
контроль
|
||||
35
|
Узагальнення до
курсу
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий