11-й класВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Академічний рівень/Рівень стандарту
(35 годин)
№ з/п
|
Назва теми
|
Зміст навчального матеріалу
|
||
1
|
Вступ.
|
Економічні, соціальні та політичні перетворення у повоєнному світі та основні тенденції
суспільного розвитку у др. пол. ХХ -
поч. ХХІ ст.
Світові інтеграційні та глобалізаційні
процеси, їх спричиненість, прояви та наслідки.
|
||
Тема № 1. Друга світова війна.
Світ після Другої світової війни.
|
||||
2
|
Початок
Другої світової війни.
|
Причини,
характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика військових дій
на першому етапі війни 1939 - червень 1941 рр
|
||
3
|
Воєнні
дії в 1941 – 1942 рр.
|
План «Барбаросса». Напад Німеччини на СРСР. Перебіг подій на
радянсько-німецькому фронті у 1941-42 рр. Процес формування антигітлерівської
коаліції.
|
||
4
|
Окупаційний
режим у поневолених країнах. Рух Опору. Воєнні дії в 1943 році.
|
Особливості окупаційного режиму
та Руху Опору на окупованих територіях. Голокост. Сталінградська битва.
Розгром німецьких військ на Орловсько-Курській дузі. Наступальні операції
Червоної Армії. Визволення території СРСР, перенесення військових дій у
Центральну та Східну Європу.
Зміна ролі чоловіка і жінки в повсякденному житті в
умовах війни.
|
||
5
|
Воєнні
дії у 1944 – 1945 рр.
|
Відкриття другого фронту в
Європі. Завершальний період війни в Європі та Азії. Роль визначних
військових, державних та політичних діячів в перемозі над нацизмом та
фашизмом.
|
||
6
|
Світ
після Другої світової війни.
|
Зміни у світі внаслідок Другої
світової війни. Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової
війни для народів світу. Мирні договори з колишніми союзниками Німеччини.
Сан-Франциська конференція та створення ООН. Нюрнберзський та Токійський процеси над воєнними злочинцями.
|
||
7
|
Урок-узагальнення
з теми №1. Тестування.
|
|||
№ з/п
|
Назва теми
|
Зміст навчального матеріалу
|
||
Тема №
2: США та Канада у 1945 – на
початку ХХІ ст.
|
||||
8
|
США в
40 – 60-х роках
ХХ ст.
|
Утвердження США як
провідної країни повоєнного біполярного світу. США у 1945-1960 рр.. Посилення
внутрішньополітичної реакції.. Масовий негритянський рух в 60-х рр.
|
||
9
|
США в
60 – 90-х роках
ХХ ст.
|
США в 60-70 рр. ХХ ст.
Внутрішня та зовнішня політика адміністрацій Дж. Кеннеді, Л. Джонсона, Р. Ніксона . США у 80-90 рр. ХХ ст. Рейганоміка.
“Нова економічна філософія” Б. Клінтона.
|
||
10
|
Внутрішньополітичні
та зовнішньополітичні пріоритети американських президентів ХХІ ст
|
Сучасні внутрішньополітичні та
зовнішньополітичні пріоритети американських президентів ХХІ ст.. Перспективи
розвитку українсько-американських відносин .
|
||
11
|
Канада.
|
Канада у ІІ пол.. ХХ ст. – на поч.. ХХІ ст. Проблема
Квебеку. Українсько-канадські відносини.
|
||
Тема
№ 3.
Країни Західної Європи
(1945 – поч. ХХІ ст.)
|
||||
12
|
Особливості
суспільно-політичного та економічного розвитку країн Західної Європи в другій
половині ХХ – на початку ХХІ ст.
Велика Британія.
|
Наслідки Другої світової війни для провідних країн
Західної Європи.
План Маршалла.
Початок
європейської економічної інтеграції.
Внутрішня і зовнішня політика лейбористських та
консервативних урядів у 40 – 70-х рр.
ХХ ст. Трансформація Британської колоніальної імперії. Тетчеризм.. “Третій
шлях” Т. Блера. Сучасне становище у країні.
|
||
13
|
Франція.
|
Соціально-економічний
та політичний розвиток
Четвертої Республіки. Становлення П’ятої Республіки. Травневі події 1968 р. Ш. де Голль. Франція наприкінці ХХ – на
початку ХХІ ст.. Взаємини Франції з Україною.
|
||
14
|
Німеччина.
|
Створення ФРН і НДР. Німецьке “економічне диво”.
Об’єднання Німеччини.
Українсько-німецькі відносини.
|
||
15
|
Італія.
|
Проголошення республіки. Італійське “економічне диво”.
Державна програма боротьби з мафією. Соціально-економічний і політичний
розвиток країни наприкінці ХХ- на поч. ХХІ ст.
Інтеграційні процеси в Європі
наприкінці ХХ- на поч ХХІ ст. –
здобутки та проблеми.
|
||
16
|
Урок-узагальнення
з тем №2, №3.
Тестування.
|
|||
№ з/п
|
Назва теми
|
Зміст навчального матеріалу
|
||
Тема
№ 4.
СРСР. Нові незалежні держави
|
||||
17
|
Завершення
епохи Сталіна. Хрущовська «відлига».
|
Наслідки Другої світової війни. Відбудова
економіки. Завершення епохи Сталіна.
Загострення політичної боротьби після смерті Сталіна.
“Хрущовська відлига”.
|
||
18
|
Роки
“брежнєвського застою”. (1964 – 1985 рр.). Від “перебудови” до розпаду СРСР
(1985 – 1991 рр.)
|
Суспільно-політичне життя країни. Дисидентський рух.
Лібералізація суспільного та політичного життя.
Антидержавний путч 1991 р. Розпад СРСР.
|
||
19
|
Росія
та нові незалежні держави наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст.
|
Росія у кінці ХХ – на початку ХХІ ст..
Нові незалежні
держави Балтії, Закавказзя та Середньої Азії, Білорусь, Молдова. Особливості
шляхів історичного розвитку.
|
||
Тема № 5. Країни Центральної та Східної Європи.
(1945 – поч. ХХІ ст.)
|
||||
20
|
Країни
Центральної та Східної Європи після Другої світової війни.
|
Становлення прорадянських режимів у Польщі, Угорщині,
Болгарії, Румунії, Чехословаччині, Югославії. Утворення системи світового
соціалізму. Кризові явища 60 – 70-х рр. ХХ ст.
|
||
21
|
Демократичні революції , особливості їх здійснення.
|
Демократичні
революції , особливості їх здійснення.
|
||
22
|
Політичні,
економічні та соціальні трансформації посткомуністичного суспільства.
|
Політичні, економічні та соціальні трансформації
посткомуністичного суспільства. Роль країн Центральної та Східної Європи в
сучасних міжнародних відносинах.
|
||
23
|
Урок-узагальнення з тем №4, №5. Тестування.
|
|||
Тема № 6. Розвиток провідних країни Азії, Африки та Латинської Америки в др. пол. ХХ
- на поч. ХХІ ст.
|
||||
24
|
Ліквідація
колоніалізму, створення та розвиток незалежних держав.
Японія.
|
Розпад світової колоніальної системи. Етапи
деколонізації. Шляхи розвитку незалежних держав. Нові індустріальні країни.
Повоєнне реформування країни. Японське “економічне
диво”. Внутрішня та зовнішня політика Японії наприкінці ХХ - на поч. ХХІ ст.
|
||
25
|
Китай.
|
Проголошення КНР.
Соціально-економічні експерименти китайських комуністів. Культ особи Мао
Цзедуна. Реформування економіки Китаю наприкінці ХХ на поч. ХХІ ст.
|
||
№ з/п
|
Назва теми
|
Зміст навчального матеріалу
|
||
26
|
Індія.
|
Перемога
народів Індії в боротьбі за незалежність. Курс Дж. Неру та І. Ганді у внутрішній та зовнішній політиці.
Розвиток Індії наприкінці ХХ - на початку ХХІ ст.
|
||
27
|
Країни
Африки та Близького Сходу.
|
Здобуття
незалежності народами континенту. Крах апартеїду на Півдні Африки. Утворення
держави Ізраїль. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання.
|
||
28
|
Країни Латинської Америки.
|
Особливості соціально-економічного
та політичного розвитку країн регіону в повоєнний час. Варіанти революційного
процесу: Кубинська революція, революція в Чилі. Встановлення конституційного
ладу в ряді країн регіону. Українці в країнах регіону.
|
||
Тема № 7. Міжнародні відносини у другій пол. ХХ ст. –
на поч. ХХІ ст.
|
||||
29
|
Виникнення та розгортання “холодної війни”
в 40 – 80-х рр. ХХ ст.
|
Міжнародні кризи і
конфлікти у 40 –80-х рр. ХХ ст. Спроби роззброєння: Договір про заборону
випробувань ядерної зброї; нарада з питань безпеки і співробітництва в
Європі.
|
||
30
|
Закінчення
«холодної війни» (2-га пол. 80-х –
90-ті роки ХХ ст.)
|
Кінець “холодної війни”. Нове політичне мислення.
Перехід від конфронтації до співробітництва. Внесок України в поліпшення
загальної атмосфери безпеки у світі.
|
||
Тема № 8. Розвиток культури (1945 – поч. ХХІ ст.)
|
||||
31
|
Основні
напрямки НТР у другій половині ХХ ст.
|
Основні напрямки НТР в др. пол. ХХ ст. та їх вплив на
життя пересічного громадянина. Наукові відкриття, поява нових галузей науки,
високих технологій, інтеграція науки і виробництва.
Зміни в соціальній структурі суспільства, якості життя
людей провідних країн світу та країн, що розвиваються. Становлення постіндустріального
(інформаційного ) суспільства.
|
||
32
|
Основні
течії в літературі та мистецтві в повоєнні роки
|
Основні тенденції і течії розвитку літератури, образотворчого
мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту
|
||
33
|
Образотворче
мистецтво, музика, театр, кіно, архітектура, фізична культура та спорт.
|
|||
34
|
Тема 9. Світ
на початку ХХІ тисячоліття.
|
|||
35
|
Урок-узагальнення
з тем №4, №5. Тестування.
|
1
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий